Gezellige zweefvliegclub nabij Breda met enthousiaste leden. Je kunt hier meevliegen met een van de gebrevetteerde leden of zelf leren zweefvliegen. Zeker doen, aanrader!
Chantal Eckhardt
Een leuke en gezellig vereniging, met een jonge en goed onderhouden vloot aan vliegtuigen.
Zeker een aanrader om keer mee te vliegen of zelf te leren vliegen!
Robin Smit
Fijne sfeer, mooi veld en een moderne vloot. Aanrader !
Diederich Kroeske
Hele leuke vliegclub. Ben toen ik 15 jaar oud was begonnen. Ik kon meteen mijn draai vinden binnen de club. Veel jeugd en in het algemeen hele gezellige mensen.